呢幾日。呢。成日都系到睇電影、、機器俠。保持愛你。。。一路落、、
今天就走q左去唱k。。又唱、、、
唱爆咪、、、、
聽日要番學勒。
真無奈。不過應該會幾好掛。。。
f2 。。了
我不能在像以前了
0.-f2a 和我一起起飛咯