今日系第二日番學也...
如常番學ing...熱熱熱!搭火車..條友系到搔腳板。。勁想嘔咯
番學又講廢話勒..
跟住上課室hea...
hea到差唔多.啦.就落黎睇兩個[人]做話劇,..老實講.有D唔知距講咩咯
跟住又唔知做咩..-.-呵呵
然後12oo到...落去講校規喔..
其實我都好熟啦.應該D師弟去聽先系啊嘛...冇啦啦叫我地客串。好眼訓...仲有我隔離歌嗰..唔知系到做咩-.-好核突啦。
放學系禁走......(閱讀全文)