今日系day2
頂距、、、日日帶口罩...扮面具俠咩...熱到暈...
仲要系5樓。~~!
鄙視-。-
頭四堂。就ok接受到..
第5堂開始真系頂唔順咯..
那邊的吵鬧..和我這邊噶安靜成了對比..搞到勁煩..
2堂都系到畫畫..無厘頭作品.
哈哈...果個mj冇得彈咯
然後呢..科學課比人鬧到只死狗禁..
成班比人罰.......(閱讀全文)