今日星期一啦~! 一個星期最憎果日咯 然後本身就吾洗帶口罩.. 不過多左單H1n1系我哋學校到 頂。好心距停課啦。 大熱天時帶口罩。會暈嫁...呢句我講過N次。。 第一堂english。搞左禁耐其實都未開始上堂0.0.真無奈咯 跳到第三堂。科學。ok啦。成日收野、比功課。因為老師遲黎佐 第四堂ih。MC哥ok好人啦。 第五堂中文。。唔啦啦比人話欠交啦...冇做1版~!老大啊。查得禁嚴咖、、、 第六堂。哈哈搞笑。音樂。 心姐話。課堂好。睇mj。課堂唔好呢。。。。就去睇粵劇。oh~。天......
(閱讀全文)
|