今日pe堂、、男女一起上0.0第一次。不過冇咩特別噶
超爽的是明天EdayS
本人系、、、、、戲劇學會.....超囍的...哈哈。不過我的柔道沒了~唉...我要爭取柔道練習啊!!
其實我好中意見到人地笑~會勁得意咯、
呢個系怪癖咯、、
就快中秋節啦、、
所謂..那天真的很圓