星期六呢、、、 去左澳門耶~...
超好玩呢、、、、
去睇飛輪海...
四個都好有才...b box 電吉他。 鋼琴。 鼓~
so 都ok中意。個氣氛 等我post 系。相簿到
好啦~...今日星期一拉、、、番學。
成日都心情靚靚...
但放學、、個天作翻啊!!
落大雨。
同揚兩個。變成落湯雞啦。
没辦法......(閱讀全文)