今日、、、好翻好多lu...
第一堂va做 資料 搜集。做完睇“wwe”喔...超..暴力呐。
然後呢、、就change左數學。三條友又系到講D、、、唔系好岩噶野。不過幾搞笑。。
英文。我冇簽名炸、、大家評下理啦。冇簽名要留堂?咩世道啊...仲大大聲講系規矩~!
科學都好ok好玩、、、關於air噶實驗咯、、
火柴都唔系好熱姐...
放學、、留堂·
做曬D野、、禁呢、就返屋企、、
het啦~
9.26記住、、、
 ......(閱讀全文)