今日唔知點解...個人好唔舒服吖..
第一堂數學仲好地地..冇咩事..
到左中文啦..成個人都好頭痛仲有熱熱的..已經很難受吶...
英文堂成個人好似就黎死...
lunch就訓覺咯
周會。做功課...
跟住中文sir真系煩。。話我中文太少字...
留堂la...
跟住練柔道..
哇。差D暈!
比人話我懶。o......(閱讀全文)