今日、
冇 咩好打呐、、
數學堂好快樂、因為成班人都系到玩、、呵呵、、
不過、、lunch time 比中文佬罰吖../.\。。。
放學 環校跑、、
-口-其實我系後備、
不過睇到人地用心去跑、
自己都好似代入其中、。
好复雜啦、、
呵呵、我地班 第5哦、
嘻嘻、 明年繼續、有緣的話、、......(閱讀全文)