琴日..禮拜五..
悶悶地..
IH好唔抵.
我遍論文冇數字數..比條友數左話唔夠.唉.真倒楣.
星期一留堂-口-..
LA.又要考drama試.but So what?
跟住就去戲劇學會到玩。。
比各位好戲之人笑死...
知唔知道我做咩??
我做太監wow..
超搞笑。大家如......(閱讀全文)