今日都唔系好好、、
pe 堂 跳高、跳完之後就去左環校跑、跑到死死下、2分28!
英文堂..唉、、d友仔又系到玩野、都唔知距地想點咯。
中文仲衰、、、條柒頭講到sir唔教... 書。仲寫左四個字、、果四個字我就知道sir真系好hurt啦。果四個字系:心痛愧直、、、唉、、
普通話、、成堂普通話。。
數學。做數做數、、麻木自己。、、
聽日Edays yea~