今日呢...就走左去香港....-.-認真熱0.0
落到mk...都唔知咩事...D人真喺勁。。系禁行。
shopping真系可以忘記太陽噶熱。。
我頂唔順。。搭車去左中西區果邊屋企到。
吃左碗糖水ok好吃
andthere。去商場睇下咩。。
系到睇書、、、。。D鬼故好恐怖唔敢睇。。睇左幾本關於友誼噶書籍啦。
跟住去琴行睇下。。D BAND好勁啊~!...真羡慕
睇完吃晚飯啦。
樓下果間野好難吃啊...仲好貴。......(閱讀全文)