琴日本身係6.50噶飛機拉.....、
沒啦啦又話誤機拉...
去到7.50...好我等。
點知。上到飛機。就話要延誤多1小時。。
頂。。等佐3次!!!
好好好。都唔會影響我伽心情
係飛機上面發癲。講故事。。
哈哈
落佐機都11點幾拉。。。
想搭的去阿姨屋企。勁多。。人
見到地下勁多紙。。就知道質素同以前一樣........(閱讀全文)