最近的我迷上寫小說吶...
我個故事好唔好睇啊??
好同唔好都輕d踩...
系唔系我寫得太真實..
比人誤會男主角.系我..
哈哈..
其實如果男主角系我..我仲打..?
唉..我有男主角一半..我都三生有幸啦
有個禁噶女仔.喔...
我一定會好好珍惜..
天啊.給我靈感吧..我要寫下去寫下去yea......(閱讀全文)