-。-琴晚成2點先訓到...
真係。。難頂~!!
琴晚。無拉拉。。又比我想番夾BAND...
但想想下。。要好多野做。
要穩人。
要清楚歌伽類型等。。
我的宅飛飛啊!!!!!
不過我相信我做得到。
暑假作業都未做完。。。
費事比人話我係到發白日夢拉~
我的理想阿~~~~~~~~~......(閱讀全文)