3個月了..啜啜*其實我正係想..,每日刀可以同你開開心心炸```做到MA??願[我'你]拋開過去 .1心愛[我'你] *XDD!
今日有D人又話打黎叫我起身去食早餐LOO***打左去邊?打左去邊?打左去邊?我諗我起身既時候`佢仲做緊豬-[00]-*呵! 好L熱LOO>V<"1番到去 ..個隻臭MON係咁望住我-V-"吾知佢想點//'上第3堂既ART`先同包包講第1句既野 ,,*唉T^T"上連堂ENG =]諗住吾訓教拉.. 點知冇拉拉分組調位=口="同倩姐坐 .,悶LUN到我P_ ___*仲搞到我訓著埋,,xDD`/\/|*呵呵 ..放學*打閃避球`'頂..第1場`黃社得6個人***有兩個女仔仲要衰過我!!!旭刀吾旭**輸左_ _ _*第2場實在忍吾住 ,,話9個兩個女仔[*佢地話我針對佢!!] ? ..白痴"我得鬼閒針對你地咩??! 腳子仔番埋黎 ,,今場有7個** >V<"好開心LOO我 //*冇死到```仲差1個就同佢地打和" 吾抵,, 哈哈`不過冇緊啦. 我已經好開心了! beCoz `11vs 7*** 呵 \\' 著住件T-SHIT 好爽```KEE*同MISS HO傾左陣計=] 聽日要集會`死得啦 ..熱死刀似,講明先呀`我實會暈低咖 "哈哈*V*今日冇乜特別 ..`
|