如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 5 月 8 日  星期一 晴天
'''''''''''

唉```琴晚成4點至訓!!!*   6點半就俾人叫醒,,個種感覺* 好似貶左下眼`就要起身咁=]好辛苦=^=!!!亦刀好肚痛...行上火車站個時我真係暈下暈下咁Low..好睬大左樽水***如果吾係.., 我諗我兒家應該訓左係條街到!!xDD`番到去.. 好開心" becoz,,知道左Miss l-lo冇番```Yeah!!*即刻人刀精神哂_ ___*好多野講  ,,=]Kee>V<" [蘇秀Mon`記得功課*係o係屋k做.. 以吾係番到學校`林急林忙做咖...知道ma??] 呵呵* +hen ,俾埋$$$家用瑩mUm..我就吾記得做過D咩lu*上中屎`我竟然訓吾著 ```1係就差吾多訓著既時候,  d人又係到嘈於巴閉 !!!!! 我真係就黎死.. @V@"好開心,,D時間過得好快  ]`放左學   ,,我就即刻番左 H  ,,bc`媽咪佢地番大6 `得我e生女1 個係屋k ,,所以我要即刻番黎保護佢```哈哈!!!

-呵呵`個謝c   X ,1定要搞得好好睇喔!!
-不可馬虎的!!!!今日傾得DD炸 >\/<"
-29號就到NA=] 大家1定要合作d喔`呵呵!!期待ING...

-今日自己1個答車番屋k`諗起好多野"Unhappy looo`
-如今這算什麼???你吾愛我na??!你吾錫我??!
-我有10 萬個吾開心刀係因為你`唉唉唉唉唉唉唉唉
-熱情了嗎 想抽身了 
聊電話也洩氣了嗎

-舊承諾應不假 卻忍不到悶吧 惦記當天處處鮮花
-去吧 猶如候鳥飛走吧 未奢想你迷途知返
-自由來換失戀代價 你真的相信值得嗎 ?
-亦算知醜 無謂強迫你 難道要我對著你句句要生要死 ?



 

-朋友  =]可否誠實點對我??

 

1) 人地通常點叫你? 君兜> V<"
2) 一日會訓幾多個鐘? 吾定,, 琴日訓得2粒半鐘`XDD
3) 星期日,鍾意留o係屋企訓覺抑或出街玩? FAMILY DAY .. YEAH!!*
4) 你鍾意黃偉文多d抑或林夕多d?  UM ,,  冇所謂的! =[]="|||
5) 聽歌,比較注意歌詞抑或旋律? 歌詞歌詞歌詞歌詞
6) 用一首歌去形容你自己而家o既心情。 放生*** DOWN...
7) 你而家有冇拍拖呀?  YES`!!
8) 你想女朋友告白先抑或你告白先?  女朋友?? FU*K . 我不是TB的!`
9) 你想鍾意你女朋友多o的抑或佢鍾意你多o的? ---
10) 你覺得自己靚唔靚? 樣7*
11) 你係自戀抑或自卑? 影相既時候`刀會覺得有小小自戀" HEE > V<" 自戀得尼大點自卑* /\/|*
12) 你鍾意天地長久多o的抑或曾經擁有多o的? 曾經擁有就已足夠了,,,不過可以既*就緊係天長地久啦`哈.. 我講哂=]
13) 做錯o野時,你怕道歉嗎?  睇對邊個啦...
14) 係咪成日都唔交功課?  哈 ..  吾答* KEE`
15) 你覺得抄功課係錯事嗎? 完全吾認同!!!!
16) 你最討厭o既老師係邊個? UMMM
17) 係咪成日遲到? NO`我很守時的!
18) 係咪成日都覺得自己黑仔?   NO`
19) 有冇一個搞到你喊既朋友? YA`
20) 做朋友,你認為乜野係最重要? 真心`
21) 會唔會接受朋友對你o既批評? UM ,睇心情LA.XDD`
22) 如果你最好o既朋友講左個好大既大話呃你,你會唔會原諒佢? 睇係咩事啦  ..BUT`我身邊`已有幾位T^T"
23) 試過俾人騷擾未? 騷擾定義係邊先??
24) 你覺得乜o野係最令你煩擾? 吾知```
25) 講一個你認為最有效o既減壓方法。 大嗌!!!
26) 會考你拎幾多分? 刀未考!!!!  ==!!!
27) 覺得自己能幹嗎?  睇邊方面啦!
28) 喜歡依賴抑或靠自己? 依賴多...
29) 有冇成日拎住部數碼相機影相? 呵呵`心情好咪係囉
30) 鍾意俾人影抑或自己玩自拍? 兩樣刀中2!
31) 你部數碼相機係乜o野型號? SONY...吾識睇 @@"
32) 點解你會買呢部數碼相機? +姐買的```
33) 你用緊邊部手提電話? LG"
34) 有冇諗住換? NO`有感情...  呵`
35) 近排做過乜野,令你覺得最「 nor 」? ---
36) 做完一件好「 nor 」事之後,你要用幾耐去忘記呢件事? ---
37) 有冇邊種外語,你係比較擅長? [飯飯]掂!!!
38) 你信唔信「星座」?    no`
39) 你覺得自己似唔似你o個個星座? NO`
40) 你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步? UM ,`1時啦
41) 你有冇發過明星夢? 冇
42) 你覺得自己有乜本錢去做明星? 冇
43) 鍾唔鍾意唱 K?   刀OK鐘意咖=]
44) 最鍾意唱邊個歌星既歌? JANICE
45) 鍾意幾多個人一齊去唱 K 呀? 呵``  我多數刀係得4 .5個!
50) 有邊個明星係令你覺得佢係扮型? 有!!!! 不過吾記得左個名 KEKEE`
51) 最鍾意o既牌子。 WESTWOOD
52) 最鍾意o既季節。 冬...
53) 最鍾意o既動物。 DOG`
54) 最鍾意o既商場。 ---
55) 最鍾意o既明星。 JANICE
56) 最鍾意o既顏色。  BLUEEE
57) 最鍾意o既電視節目。 MANY,
58) 最鍾意o既雜誌。 MANY ,
59) 最鍾意o既人。 朋友S`
60) 最鍾意o既球隊。 NO`
61) 你妒忌心強唔強? 刀幾咖..  **
62) 容忍到你o既情人一腳踏兩船嗎? NONONO`   HATEEEE! .\/.
63) 講出你o既座右銘。 ---
64) 最常講o既粗口。 仆街*
65) 講出你而家最想買o既o野。 多的是...
66) 你鍾意地鐵多D抑或巴士多D? BUSSS
67) 你普通巴士多D抑或空調巴士多D?   當然要有空調啦```
68) 你對ROAD SHOW有乜感覺? UM,  正!
69) 你有最多邊隻牌子既衫?  牌子,,@@"旺中既牌子`計吾計!? HEE` PUMA刀有1件既`不過俾左+姐**
70) 你有最多邊隻牌子既鞋? 每對鞋刀吾同...
71) 你用邊隻牌子既護膚品? 吾記得>\/<"
72) 你用邊隻牌子既牙膏? 黑人*
73) 你用邊隻牌子既洗頭水?  成日轉`兒家用潘婷!!
74) 你用邊隻牌子既沐浴露?  OPAL`
76) 你最肯花錢o係邊一方面? 吾知道"*
77) 而家面前係一個你好憎既人,唔該講句說話寸下佢。 c文人`叫你食屎就算數`哼*
78) 而家面前係你既夢中情人,唔該講句說話「霖」下佢。 我愛你***啜`KEEKE
79) 邊句說話會即時令你嬲爆?X婆```
80) 兒時夢想同現時理想,相差很大嗎? OK大 啦`
81) 有生以來,你做過乜o野令自己最內疚?   激嬲左老公...
82) 你喜歡香港嗎? I LOVE HONG KONG ! 
83) 你想你o既婚禮點樣舉行? 要係迪士尼``   *3*
84) 你想去邊個地方度蜜月? ---
85) 你試過「愛到要生要死」的感覺未? 唉.. 吾知*
86) 你試過o係條街上面嘔到七彩未?  未..   吾想試!!!!
87) 你討唔討厭狐狸精? 極之`討厭`
88) 你試過遇上狐狸精未? YS`
89) 講出一個折磨狐狸精o既方法。 先姦後剎`剎完再姦`姦完再剎`
90) 你係邊個生肖? 羊咩咩
91) 你係邊個星座? 處女-V-"
92) 呢個問卷係咪好好玩呢? 有點無聊...*

發表時間︰2006-05-08 05:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]