今日無咩特別發生,
只係仲未有得同女籃練波,
EPA默書又無溫到,
ENG DICTATION又唔及格!
又知道幾時好得番∼慘﹗
聽日就PE,又有80分鐘比我HEA﹗
都唔知道有咩做,
今晚仲要幫達達打埋篇文同埋做ENG BUILDER﹗
今日ART好彩有濠先唔洗留低﹗THX﹗
又要做邪惡既功課咯﹗88﹗
多D上 Free-Place:http://free-place.com/discuz/