尋日我做功課做到12︰00幾,
所以無咩點打blog,
今日張子x個鎖比人搞黎,卡實左,
麥兜,達達同鄧XX櫃桶既野有比人甩左去廢紙回收箱,
搞到mr 莫莫要我地係lunch早15分鐘番黎,睇睇邊個做,
番到黎無人認,跟住我地玩野,
因為出面班女仔個個著住泠衫,又熱,
跟住距地係甘話要入黎,我地就拉埋窗廉,
我地就大風吹,距地就係出面熱,爽﹗
跟住一個一個甘輪住講廢話,
每講完一句大家都講一次"有道理!有道理!"
仲拍埋手掌∼
到ar sir講野我地都唔例外,
一樣甘玩,跟住因為無時間,所以ar sir就話放學再傾過,
到左放學ar sir又話要補課,所以後日再傾,
搞到仲以為又得再玩,
跟住放左學就羅釘鞋比TING..........
聽日又放假,所以今晚又可以HEA﹗
|