今日,兩堂PE羅左黎做功課,
所以今晚可以打長D,
上ART交番前日同尋日都無交既功課,
無啦啦 MS LEE要我留番堂﹗話都係要照程序做野,
跟住印版畫,
本來MS LEE係唔比人去洗手,
話要等個個執好晒野先,
不過我只手真黑晒,所以去左洗手,
我洗左好耐,距都見唔到我係都洗手,
跟住差不都洗好,差手指甲裡面果D
有D人又跟住洗,搞到MS LEE睇到我地,
跟住D跟尾X就走晒,我就唔理,
繼續洗,洗完啦,
距先再叫唔好洗,話距已經ANGRY,
但係我唔覺﹗
跟住要我幫手執手尾,不過唔洗驚,
因為仲有大把無洗手,無啦啦要留低果D幫手,
我就扮到好勤力甘走黎走去,
D人就係甘抹,哈哈∼甘樣一陣就可以走啦∼
LUNCH READING TIME,
課室冷氣開左,MS TANG見到又話自己ANGRY﹗
問邊個開既,無人應,
跟住既話如果再無人應就罰晒全班,
然後個元兇就舉手,(鄧XX)
跟住MS TANG 就關晒所有冷氣同風扇∼
熱到痴肺,話要當懲罰......甘樣都係罰全班姐∼
跟住放學就去左留堂,
濠就去做ART ROOM服務令∼
話甘快就到5︰15
我去搵濠,德DUCK都係度,點知道就係唔見尤太,
原來尤太失蹤,濠就係都做功課.....
跟住唸住話走,濠去到樓梯無啦啦話要去搵某某張硬筆書法,收埋距,做紀念.............(甘癡情)
仲叫埋我幫距,因為有兩棟,距就由底搵上黎,
我就由上搵落去,
我搵到一半就比左德DUCK搵,
濠就繼續,點知道原來某某果張係面頭反轉果張........
笑傻我........距仲話自己同某某甘有緣份.......(KAI)
跟住就走......落到地下....先見到尤太﹗﹗
尤太要德DUCK同濠由以嫁(5︰30)留到6︰30,
濠可能有左某某果張野,所以傻左,好開心甘跟住尤太走........
跟住我去到門口見到肥老文....就一路吹水番去∼∼
|