好耐無打blog,,
以嫁好少人上黎玩咯,,
講番呢排,,
我只腳又要等多個月.....慘到爆,,
姐係話又有一個月無得上PE,
不過都唔知道點解,,
我同pui 距地呢排甘劫數,,
我就腳殘,最長3年,,短就1~3個月,PE無得上,波又無得練,
PUI就手殘,,係陸運會仆街,骨折,無左400m既獎牌,(訓低時仲話400m係距囊中物)
德德今日就爆眼鏡,,變左盲老,
偉仔變左倒霉神,,先前爆Tai,,跟住成日唔記得帶野,,
今日就倒瀉檸檬茶,成褲濕曬,,
跟住其他人唔知道會點,,
遲D又係UT啦,,
所以要溫書咯,,
又有排涯∼∼
|