後日就開始UT,
我到以嫁淨係溫左少少EPA同Maths,
都唔知道點好,,
岩岩pui又話我聽出左5.0,
搞到以嫁好想即刻升上玩,,
但係仲有好多書要溫,,
衰就衰在自己懶,,
提唔起勁去溫,
今晚一定要溫曬EPA,
聽日就要溫IS啦,
今晚一定要努力∼