2006 年 9 月 5 日 星期二  |
|
無聊的一篇”--"  |
|
哩排返工又返得幾開心--"
但唔知點解.....
可能咁早返工唔係咁岩我
有d唔慣.....
不過份工真係幾好玩,哈哈"
份工成日都整黑哂件衫--"
好彩前兩日同左小龐龐/小koo/晶仔行街街個陣...
買左幾件衫用黎返工著^^"
唉,今日唔知點解好攰....
打住咁多先...."
(廢話太多--"呵呵)
期待聖誕節的來臨!!!
更期待你每天的留言!!晚安^^"
p.s: TO:小koo 希望我們永遠也是BT FD!!
(我要讀華德中!!!)

|
|
刊登時間︰2006-09-05 11:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 35 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|