|
今日一早又唔知比邊個嘈醒左"
唉,點解成日咁早都咁多人打黎"
到左12點幾到,屎林個d打黎,
叫我去溜冰....
溜冰@@"我都差d唔記得左...
(琴日傾電個陣話左去溜冰)
起左身之後...攪到唔知幾多個鐘...
終於出左門口了"(又遲大到了,呵--")
落左大國搵完佢地後,
就去左city到搵阿yan/阿婷/阿彭佢地,
跟住我,屎林,小賢,賴柏,撈記,阿yan,阿婷,阿彭就去左海濱溜冰,
開頭岩岩我都唔係幾識溜...
後尾就好d,阿yan最白痴,
溜極都係唔識-o-
後來教左佢一陣,都只係識少少...(冷...)
比佢整到d 微絲血管爆哂=="
溜到一半個陣屎林同阿彭走左先,
我地溜到7點半到都走左,
賴柏,小賢同撈記去左食野,
我太攰自己走先....
哩日都玩得幾開心,不過真係好攰,嘻嘻"
就此停筆....明天請早!!

|