2006 年 9 月 18 日 星期一  |
|
超黑仔的一天!!  |
|
哇哇哇....今日好鬼攰呀!!!
今日真係返工咁耐最多野做又最攰既一日"
加上放左咁耐假...(心情都未平靜返...)
哩幾日又唔係咁舒服...(係咁傷風..)
放左工之後又同謙哥哥搵肥仔佢地...
過左一陣久未露面既阿bee又出現返啦"
哩排佢又風騷左--"
跟住等個b仔等到火大!!!
成粒幾鐘先肯死出去到黎..."
後尾等到佢之後個個都走哂了...
今日就打住咁多啦,
哩兩日唔係咁舒服....
今日返到屋企仲要發燒囉....o哂咀!!
好啦,到此為止吧"(唔好話我懶呀,呵呵")
P.S:唉,今日好黑仔呀!!!
MP4壞左...電話又差D唔見...(好彩遇到個好人,多謝哂!!)
加上特然又發燒...."吼!!!!

|
|
刊登時間︰2006-09-18 11:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 35 | »
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|