2006 年 9 月 11 日 星期一  |
|
工作!工作!更多工作!!  |
|
今日又照常咁好似平時咁返工...
但唔知點解...謙哥哩排成日遲到.."
唉,算啦算啦,佢都等過我唔少"
琴晚傾電傾得太夜啦...
攪到今日返工好無精神好攰"
到返工個陣勁想回家訓覺"
但點知係上左巴士個陣火王打左黎"
佢叫我同佢去mk買野"
跟住謙哥又話去,我就同佢去左搵佢地"
我就到個陣打左比肥仔"
佢自己一個到左mk先
我叫左佢係mk地鐵站等...
點知個陣玲姐又打左黎...
佢叫我去荃灣搵佢地.."
好似好齊人咁...(阿睛.拉麵.阿進個d都係哂到)
無約我都會去既...都好耐無見下啦,呵呵"
後來都係無去了...."
比阿謙哥玩一玩...
遲哂到"仲比牛屎肥仔係咁鬧!!
攪左好耐之後終於到左mk啦,
我同謙去左新之城搵佢地,
跟住我/火王/牛屎/肥仔/謙去左無印到陪火王買野
買完野去左kfc到食完野就返左荃灣..
到左荃灣肥仔埋代代順便比個袋佢"
跟住全部人去左舞台傾計,
行緊去舞台個陣經過龍貓村見到我好想好想買個隻龍貓"
哇,超得意,哈哈..出糧帶你返屋企"記住等我呀!!
係舞台傾左陣計次後就全部人回家!!!
The End..

|
|
刊登時間︰2006-09-12 12:33 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 35 | »
|
| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|