2006 年 9 月 10 日 星期日  |
|
今天過得真有趣..."  |
|
唉,今日焦早比自己個鬧鐘嘈醒....
唔記得左關返佢...好鬼白痴--"
但好彩都訓得返...
到左10點幾...
又比人打黎嘈醒....
超無奈..."
本來今日都諗住唔出...(好鬼攰..)
跟住肥仔叫我出去打機..
不過我唔係咁想去打機..無去到"
阿龐又叫我請食飯"
不過我未出糧又無去到...
跟住我家姐同我姐夫帶埋童童黎左"
家姐話食晚請哂任全食飯"好野,呵呵!!
但爸爸話廢時出去食..又無請到啦--"
不過到有加好多餸...
過一陣阿彭問我出唔出去,
佢同阿婷一齊...
個陣係家到無野做就出去搵佢地"
唔好意思--"遲左少少(本來約左6點鐘)
不過遲到都有朱古力食,嘻嘻"
行左陣青衣城...我特然好口乾"
就去左間許留山到飲野...
跟住無野做去左冒險樂園到行--"
後尾個個都話無野做....
佢地話想去坐迪士尼線"
跟住就去左....
點解去到都8點幾...
係無得坐之下我地就係欣澳傾計..
哇,估唔到欣澳咩都無....
我地傾到9點幾到,
阿彭話要回家...."
我地只好一齊走..."
跟住我同佢地係青衣站到落"
阿婷陪我去搭車傾左陣有車就走左啦
(阿婷真好人,呵呵")
返到荃灣,肥安call
就上左荃中搵謙仔同肥安傾計"
傾到11點幾就回家準備ZzZz"
明天待續...bibi!!

|
|
刊登時間︰2006-09-11 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 35 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|