Siuting_* I LOVE YOU

2006 年 9 月 10 日  星期日   陰天


今天過得真有趣..." 開心

唉,今日焦早比自己個鬧鐘嘈醒....
唔記得左關返佢...好鬼白痴--"
但好彩都訓得返...
到左10點幾...
又比人打黎嘈醒....
超無奈..."
本來今日都諗住唔出...(好鬼攰..)
跟住肥仔叫我出去打機..
不過我唔係咁想去打機..無去到"
阿龐又叫我請食飯"
不過我未出糧又無去到...
跟住我家姐同我姐夫帶埋童童黎左"
家姐話食晚請哂任全食飯"好野,呵呵!!
但爸爸話廢時出去食..又無請到啦--"
不過到有加好多餸...
過一陣阿彭問我出唔出去,
佢同阿婷一齊...
個陣係家到無野做就出去搵佢地"
唔好意思--"遲左少少(本來約左6點鐘)
不過遲到都有朱古力食,嘻嘻"
行左陣青衣城...我特然好口乾"
就去左間許留山到飲野...
跟住無野做去左冒險樂園到行--"
後尾個個都話無野做....
佢地話想去坐迪士尼線"
跟住就去左....
點解去到都8點幾...
係無得坐之下我地就係欣澳傾計..
哇,估唔到欣澳咩都無....
我地傾到9點幾到,
阿彭話要回家...."
我地只好一齊走..."
跟住我同佢地係青衣站到落"
阿婷陪我去搭車傾左陣有車就走左啦
(阿婷真好人,呵呵")
返到荃灣,肥安call
就上左荃中搵謙仔同肥安傾計"
傾到11點幾就回家準備ZzZz"


明天待續...bibi!!


刊登時間︰2006-09-11 12:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



KaQoAr
暱稱: ☆SiuKwan子☆
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
堪呵既世界!!
1個月ソ大日子!!
唉,超超超唔開心!!
9/10的開始!!
時間還寶貴嗎!?
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 49
今日人氣: 1
累積人氣: 3643
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed