yesterday我個fd喺電話到help我作文
作到1點左右
佢唔小心cut左線
唔想作,so去左沖涼
1點半就訓左la
唔該哂你呀
晨會勁好笑囉
見到十幾個人遲到together囉
because今日隔離班姜屍生日
eng:訓教
超眼訓
狂bill眼水
派左the turn of the screw
9/50分
原來個test計分ga
仲以為唔計tim
死白痴
通識x2:笑爆嘴
家政:洗野= =
maths:唔係好專心
中文:回保
放學去art room 畫exam幅畫
亂咁畫
3:0x p.m走
3點半左右到home
無野食
食左一塊餅
這就是我的lunch 了
補習快餓死了
10:25p.m先補完習
分類: 未分類 |