同潘雞打的番school
晨會俾楊生罰我地勵勤
maths:李淑山無番
俾左d野我地做
無做到tim
she應該唔會罰我勵勤掛....
成堂喺到回信and回簿
engx2:help郭詠遙做I.S作業
回信and回簿
中文:派左中文test
雖然係唔合格
but無做左40分
都可以攞到48分
ok滿意la
上年40幾名中文test都only合格過一次
係咁上下ga la
電腦:無聊~
放左學勵勤
悶死la
訓教...
勵完牙潤陪我去筲箕灣買鞋
買唔到我想要既鞋
so無買
5點幾到補習
問I.S
7點幾補完
D photo thx呀~
同組都唔help我
冷血既咩你
份hw你都有份ga
分類: 未分類 |