wif潘雞打的番school
中文:無帶書
罰企企左好耐
又要罰抄
maths:拍枱
郭詠遙!!係咪玩野牙你
無端端用我部野call我koey做咩呀><
eng:連自己做緊咩都唔知= =
生教: 鄺生俾左薯片我地分黎食
I.S:考實驗..
失敗左....怕食蛋
放學..
丁生已經喺classroom等緊我地
嚇死!!
幾驚搜書包呀
我仲要有2部電話= =
王婉嫻陪我去天悅買鞋
買完就番北角港運城食飯
跟住番補習together
温通識
9點幾走得
份中文test....
俾林miss鬧到飛起
miss:你有40分無做,點有可能合格呀
d閱讀理解寫都唔寫下
我:唔識做..
miss:唔識做?依d都唔識做?你話文言文唔做就話姐
話左你咁多次都係咁
你張成績表中文唔好唔合格呀
唔係既話,暑假我買2本中文你做
唔洗你出$
果時你一題都唔準漏呀
分類: 未分類 |