今日係我既第5次遲到...5次遲到要記缺點呀 8:06 到學校,遲左1分鐘囉 原本打算搭的士ga 只不過身上得40幾蚊 由北角到柴灣要50幾蚊 so搭唔到= = 琴日先收完缺點信 估唔到 咁快就知道我會有第2個缺點 只要收埋缺點信 我就真正記第2個缺點 點解??? 點解我咁唔好彩 點解連車都玩我?架架都爆