今日第2堂係通識堂,派左通識卷 D人變態ga,有2個人滿分,十幾個人9字頭囉,得一個人唔合格 我個fd話佢果班有半班唔合格= = 我得74分炸,依班d人太勁la! 搞到我鬼咁自卑....... lunch,, 某人用緊電腦果時,我打算throw飲完果包維他奶 經過佢後面,我多手得制,唔小心噴左d維他奶落佢個頭到 "sorry 呀!我唔係有心ga.." 尾2果堂係中文堂 王美蓮派左缺點信俾我.. 唉.....仲有一次遲到我就又記缺點la