今日..... 差唔多全日都係道訓= =.... 因為太過累啦..... 下畫.... 發現朗朗打過比我... 原來佢想同我講... 佢買左第2個手掣..... 其實佢阿媽尋日就買左ps2俾佢啦.... 真勁.... 我仲要等2個月先有得買= = 我要打戰國呀!!! 哈哈....