相隔一年,好耐都無係到打過字.
呢到係我以前既一點一滴!有開心.....有唔開心!有時係到睇番,都會幾懷念.
以前既我,俾人既印像係一個壞女孩. 但以加既我,以經唔同啦.
我比以前孌得成熟左,成個人都靜曬.
有人問我.點解會孌成咁?同以前唔同曬.....?
我只可以答一句:因為我以經長大了.我唔想再浪費時間.
係呢到,好多謝以前曾經傷害過我既人!!唔係你地既傷害,我都唔會得到咁大既教訓.而且,學識點樣去對待自己既事.
以前既事,以經過去曬啦. 以加,只係寄望將來.
PS:如果寶浚仍有睇我既日記....我好想話你知,到以加為止,我一直都未有忘記過你.
不過,唔好誤會.我唔係仲鍾意你.只係,我好遺憾當初我同你相處個短短3星期.
我希望能再次見番你.....
|