今日咁做,真係值得咩?好煩呀.....頭先原子洋又咁同我咁講!!我地個時只係坐左陣姐,咁就叫踩場嗎?我地跟本就無諗過,o咀...
需要自我保護....第一次感到既害怕感覺!!突然....所以野都不再屬於我!!有需要咁做咩?
人既眼淚代表執著 鬼既眼淚代表愛同重生 但我相信 我既眼淚唔止代表執著,當中還包含傷心.....
到底在想什麼,做什麼?? 現實世界 有我既存在嗎??
PS:好像想錯了什麼??為什麼要這麼黑仔??