今日返學又係咁無聊.....放學:同細rain行過7仔,撞到你,又嘈過.....= ="
要求::要我sorry?未免有d難度吧.....第一:出手打人果個係你先 比著你都還手啦,呢樣野唔怪得我!!
第二:我初時以經講過你同我都有責任....個時我走係因為你叫我走,無錯...呢樣野我要負d責任,但你都有責任嫁!!
以加你算是什麼?全怪曬我嗎? 三年朋友咁就要完結了嗎??一定要搞到反木成愁嗎??
今日同你係電話到傾左幾句,發覺..唔知係你忍住唔發火定是什麼?但我覺得同你都係可以心平氣和咁講野....
個時覺得好奇妙......到底係咩一回事? 真係唔明.....唔知想點.......
|