今日考TSA呀,搞到好似好嚴重咁,咪又係咁。12點半:放學 之後返屋企,寫信俾奶仔。
3點幾同呀爸一齊落樓.....之後過左去姖屋企hea左陣。5點半走人,行緊返屋企個陣,契爺打黎,講左d野。=3=
頭先姖又講左d野,話知係佢打俾你定係你打俾佢啦?我都唔想知.....有好多野既真相真係唔會俾你見到。好多野都只係表面....
算啦,都以經無感覺lu......無野好講!!