好開心呀....升到中四啦!!初時聽到20名打後,以為自己升唔到,超驚!!原來我地班有28個番到黎....我排第23,差左好多。
莊莊升唔到牙....為姖感到唔抵,連江欣倩都升到,o咀。聽完講座,5點---契爺黎左,之後過新浦剛食打冷。
坐到6點幾,呀詩,呀珊,呀琴都黎埋,坐到8點走人。
PS:講是非??你屈我呀以加?我幾時有挑撥離間呀?? 嘩,你都得嫁啦!!
算.....唔想再煩!!你鍾意點講就點講啦!! 搵我都要咁鬼鼠,你驚既就唔好搵我!!太虛假la,要我再點相信你?
朋友?你仲有當我係咩? 真唔相信 眼前一切係事實
|