唔知點解.....無啦啦又會諗番起!!真係唔知邊樣係真邊樣係假??
算啦,係真定係假都無關係啦...呢個世界就係咁虛假.有好多野都係呃人,好多事實既真相都唔會俾你睇到!!
以我就係期中一個,成日都俾人呃~ >_< 聽日要返學....但返得個2個鐘到~
今日係恆生個到撞到呀欣......之後傾左幾句就走人!!