呢幾日d時間過得好快....好似發左場夢咁?? 今次又衰左啦.....!!
琴晚聽完契爺講,d眼淚即刻流左落黎----明明無結果既野 點解仲要曬時間落去?
今蕉上左天馬同媚媚,契爺,呀琴食野!!之後落左去新浦剛搵工...真係勁呀,媚媚d狂風浪碟!!
有2條仔係咁跟住我地,之後仲係到釁我地,本來以為呀琴一句以經夠正嫁啦,點知,媚媚一句收皮仲正!!搵完就返左屋企....係到休息!!
發覺今日喝果枝利賓納特別甜,點解呢?是因為你買俾我既原因嗎? 心裡的一位路客..... 請不要再在我的心裡徘徊吧
PS:現實總是比夢想殘酷!! 一次又一次的失敗.......
回想果3日.....面紅紅的日子 
|