| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
面具  |
分類: 未分類 |
面具??
我覺得自己好似
有一個面具
我只要一反到[家]
就會有好多傷感
好想[哭]
只要反到學校
我又會變得
可以好開心禁笑
但係到低
優傷個個係真正既我
定係開心個個?
但在其他人面前
我無論有幾傷感都
[哭]唔出
係我扮堅強?
定係我真係禁堅強?
定係我唔想比人見我內心?
定係我係到等待真正明白我既人?
但係就我自己都唔知
我最真實既一面
我內心真正既想法
我到低係一個
有一個神秘面具既人?
只係會用面具見人既人?
唔敢面對內心既人?
定係只係一個暫時迷茫既人?
就連我自己都唔知
係因為受左傷?
定係因為太愛你?
以至而家禁
係我既錯
我唔應該太相信你
唔應該一次一次禁信你
唔應該投入太多感情
都係我既錯
係我既問題
我應好好禁反省一下
我既錯!!
|
網主回覆
THANK YOU !your cm and thank you can see my blog Posted at 2009-04-09 09:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|