-人偶-
今日睇左一套動漫
[薔薇少女]
係一套關於
人偶會活動既動漫
佢地可以活動
好特別
好似人禁
識得講野
識得活動
又可以食野
但係就要玩一種叫
愛麗絲既game
呢個game好殘忍
.......
如果有一日
要我殺死朋友
我會好似佢禁
唔做愛麗絲
...................
但係如果要我殺死
我昔日愛過既人
我又會點??
殺死佢?
定係會心軟呢?
我唔知
而且我已經冇愛既人
呢個問題已後先理
係咪
如果我係一個人偶
禁我又會點
-------------------------------
人係人生有好多如果
有好多問題
有唔同既感覺
但亦因為禁先美好!!
好白痴
我自己會講d禁既野!
|