可憐
我今日唔小心整到隻腳
係反屋企個段路
我突然好想有人
可以扶下我
或者站係我旁邊
倍住我
雖然知道係冇可能發生既事
但仍抱有呢一絲既希望
我真係好傻
只因我知幸福係冇可能
會來到我既身邊
我冇資格去擁有
亦唔配
如果有人倍住我
我唔希望佢比我既
只係同情
只係可憐
只係內疚
如果佢對我只係同情
我寧可從來都冇擁有過
否則以後帶比我既
只係痛苦
帶比佢既只係對我既內疚
--------------------------------------------------------
沒有戀愛卻希望得到
得到了卻覺得痛苦
結果是喜與悲
沒有人知道
也許是悲傷和痛苦
也許是圓美的結局
有人說只要跌過
才可以堅強
但卻沒有人了解
過程有多痛苦
---------------------------------------------------
|