Kathy_4ever
暱稱: Kathy Leung
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
【突然又已一年】
【憶兒時】
【生活】
【樂】
【補習】
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 718
今日人氣: 30
累積人氣: 9326
2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


2009-08-10 分類: 未分類

今 日 7   點 幾 俾 一 個 不 知 名 電 話 嘈 醒 左
8    點 俾 嘉 嘉 拉 左 去 食 早 餐 但 係 我 真 係 好 攰 呀 [- -] `
落 去 買 左 早 餐 之 後 突 然 好 想 食 雪 糕 ; D
食 左 早 餐 我 又 走 去 訓        哈 哈 
訓 到 12 點 45  先 起 床 食 飯 { 自 己 仲 以 為 食 晚 飯 = = } 

3   點 慧 慧 姐 姐 黎 左 
佢 開 始 教 我 中 4   既 MATHS 同 補 下 ENG
補 到 5  點  

本 來 晚 上 想 同 嘉 嘉 去 游 水  =]
點 知 落 雨  添 = [
唯 有  等 聽 日 啦 ; D 



2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 分類: 未分類

今天去了練手鈴 09.00-12.00   好早就起床  沒有吃早餐 =]
到了手鈴室  得7個人  加埋呀sir  先得8個
由於平時一首歌最少要11人打  所以我地好難打到歌
最後我地就打左一首5級既歌   係我地打過最難既歌
呀sir話好多手鈴隊都以呢首歌做目標 我地一班中學生打都叫唔容易
雖然我地都叫做打左首歌既框架出黎
但係D細緻既地方要做得完美先得 真係唔係咁易
所以D手鈴隊以呢首歌做目標真休有其道理

練左一陣 呀SIR見我地1個2個好以冇精神
就問我地吃左早餐未 我地基本上個個都冇食 = =
佢就幫我地叫外賣  {真係好好人+細心.}
佢成日都請我地食飯 早餐 下午茶 好過意唔去

我地10月出DVD !!
係一隻由教統局請我地出既教學DVD

因為真係太多人唔知咩係手鈴啦..  
呢隻DVD會派去全港中小學作教學用途
聽呀SIR講要錄2日 朝9晚9 
每日12個小時 會攰死囉
不過都好開心 因為第日會有更多人知咩係手鈴

我地既制服問題亦得到解決
以前果套唔用啦  有贊助商贊助開支 =]
希望好靚啦

至於迪士尼既演出已經確實左要係12月前進行
會順利的 =]