今天去了練手鈴 09.00-12.00 好早就起床 沒有吃早餐 =]
到了手鈴室 得7個人 加埋呀sir 先得8個
由於平時一首歌最少要11人打 所以我地好難打到歌
最後我地就打左一首5級既歌 係我地打過最難既歌
呀sir話好多手鈴隊都以呢首歌做目標 我地一班中學生打都叫唔容易
雖然我地都叫做打左首歌既框架出黎
但係D細緻既地方要做得完美先得 真係唔係咁易
所以D手鈴隊以呢首歌做目標真休有其道理
練左一陣 呀SIR見我地1個2個好以冇精神
就問我地吃左早餐未 我地基本上個個都冇食 = =
佢就幫我地叫外賣 {真係好好人+細心.}
佢成日都請我地食飯 早餐 下午茶 好過意唔去
我地10月出DVD !!
係一隻由教統局請我地出既教學DVD
因為真係太多人唔知咩係手鈴啦..
呢隻DVD會派去全港中小學作教學用途
聽呀SIR講要錄2日 朝9晚9
每日12個小時 會攰死囉
不過都好開心 因為第日會有更多人知咩係手鈴
我地既制服問題亦得到解決
以前果套唔用啦 有贊助商贊助開支 =]
希望好靚啦
至於迪士尼既演出已經確實左要係12月前進行
會順利的 =] |