好耐無打日記lu~~
呢派日日都唱k,d3,唱k,d3,返工,放工,訓較...人都死-3-
不過都幾enjoy2+ ge生活 只要無時間比我諗野就ok lu~
其實出去玩下又5會話5好ge~ 識多左好多朋友仔ma
單身....都幾好丫'起碼夠自由先la*v*
感情....有時真係timming問題,,(點解我5早d識你呢??)
有d野....隨緣la~呵''
女仔落d3飲酒都係著數d,,, 5洗錢,,不過濕5濕d人都係一個問題=_=
盈姐~~~~你日日叫我落你5悶+咩???? 不過你5 happy我一定會陪你!!>3<
5打lu~~訓'
|