好耐無打blog lu' 呵
2+係2009年12月30日.. 種有1日就2010年lu 原來時間過得好快 諗下..我呢一年做過d咩?
做過好多好無奈ge事~唉 覺得自己好浪費時間..t^t
咁今一年我又要做d咩呢?? 唯一ge....搵工la~ 做左10日就比人炒左 慘....
算la 份工都5岩我 努力搵第2份!!!! ^^
今年要努力d na~ 5可2咁懶na 大把人要我養- -'
好耐無搵過我2前d同學仔lu 5知佢地種記5記得我呢?@@
記得我一定要搵我出街街丫 哈哈 *v* 我5會忘記你地哦>3<
新一年希望大家都開開心心 健健康康 好多錢錢 有人錫 令仔令女 哈 都5知自己講咩tim...
明+na~ 愛你地哦 2010年happy everyday ^v^ |