| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
|
|
好眼訓!!! 

三個傻豬! |
琴晚超晚訓,,,今日又悶悶地甘,
同viko去啊婆度食飯,,,雞同埋豆腐.哈!
之後去穩啊堅,因為距琴晚飲醉左,,
所以一個人去租房,,,買野比距食,,
之後我地三個人去行街,
我地一人買左一條鍊戴,,哈
之後去網吧等啊聰同埋俊明,,,,
今晚表妹都同我地一齊玩,,,,
但點知距地兩點幾打來話,
d fd帶唔夠錢,so唔去,,
甘我地三個就訓魯,,,
但聽講距地話聽日可能走,,
所以唔捨得距地,,,,我同viko就出左去同距地玩,,,
表妹眼訓得制就訓左魯,,,
之後距地d fd 開架唔知咩鬼車,
好似飄移甘=.=!!!!!
之後就,,返到去就,,,,,,,唉!好累!唔打住啦!超唔開心啦!
|
|
刊登時間︰2006-08-11 09:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
|
|
返大陸比公安拉=.=!!! 

三個傻豬! |
哈哈!!!!今日朝早同viko搭車返我大陸魯!!
返到去,啊堅..啊聰.俊明距地一齊出來,,,,真係sorry,,要距地等甘耐!!!
距地去到陳華記面檔穩我地,哈,見到啊聰靚仔左好多整左個頭,,,,,
之後我同viko初初見到距地都有d尷尬,因為我好耐無返過去魯,viko又第一次來!
無咩野傾,,,之後我地就話去影貼紙相,,
哈哈!!!果陣大家就開始不停講野啦,,我地不停話同邊個邊個應該一齊攔住影,又話
癡得唔夠埋,,搞左好耐,哈!!總之超得意...
跟住我地去公園坐,,坐坐下霖住玩,,突然有公安來,查我地身份證,
勁無奈,,,,我地個個都無帶,,,跟住我話我同viko係香港既,,so
我地無比人查,,,,但就要陪距地去公安局登記,,,
我地坐係度果陣幾驚d公安打距地,問距地囉錢..
好彩無,,,問兩句就放左我地走!!!
than之後去左間叫法拉利既好似係k房定係咩既野,,,
行緊去果陣,我地特登整古俊明同viko,,,話我地五個一齊拖住手行,,,
之後慢慢等距地兩個拖,,哈,但最後都係比距地踢爆我地,,,,,
最後11點幾我地就返左屋企啦!!!
第一次見俊明,,,都幾得意幾好人!!!!
^^
|
|
刊登時間︰2006-08-11 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
|
|
悶悶!

三個傻豬! |
今日悶悶呢!悶左成日,
訓又訓唔好,個頭好痛痛啊>.<!!!
好開心呢....可以返大陸啦....
好掛住d fd啊>3<!!!
今日同viko一齊返,,,,
好想有得去蒲...........哈哈
|
|
刊登時間︰2006-08-06 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 32 | »
|