*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天
    

 
            

   今日`訓到二典幾搵呀雪拉! 原來拒刀無反學^\/^ 搞掂自己就咯街拉,,買完野食上左我屋企打牌!  打到六典幾就走嚕.. 同呀雪咯左球場坐!  八典幾同呀雪反屋企食飯=]  食完飯``B女*BB*徐民*上左我刀屋企打麻雀!  打到十二典半,,打完! 我又咯左去..  上左金明苑一陣X])''  兩典幾先反屋企。

 

          用我器量`痛苦`去[寵妳]*!

刊登時間︰2007-01-23 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天
    

 
            

   金日`三典幾起身!  四典幾同呀雪咯街,,本身過碧湖行下既,,旦糸保如糸華明反尼打比我地! 所以糸返祥華拉=]  糸祥華尻左陣我想食四眼仔腸粉..所以同呀雪過左去買.. ..  保如就反左屋企''  糸個邊尻左陣又糸,,跟住返祥華!  返到去行左陣街諗住返屋企個時比徐民CAP左上的士,,兒呀雪就比國良CAP上的士! [有我`徐民`呀雪`國良`呀洪]  去左上水雞嶺,,去到個到坐左陣拉 {嘉欣刀糸到},燒下野食甘!  十二典幾師父車我地反尼!  反到祥華糸呀伯櫈坐,,坐到三典幾就反屋企拉!  

 

     呵呵``  今日同哥哥[呀石]傾左陣電話呀! ^\/^     開心死了>3<

刊登時間︰2007-01-22 09:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天
    

 
            

   金日`反學!  朝早六典幾就起身拉,,搞掂就出門口!  返到學校同徐可一齊.. ... 無耐拒去當值,我就同拒細妹傾計拉=] 排隊嚕,又糸到企..  企左陣就上課室拉X])''  上到課室坐左陣又洛番去上PE*[今堂我有帶衫,,呵] 糸禮堂跳繩'' 同郭小姐嘈* 小息_____糸課室傾計!  地理;;派卷[29分] 又五合格..食撚得屎!  生物X22222__________第一堂派卷,,無我份所以訓左教! 第二堂做工作紙=]  LUNCH''同丫珍''何靜''思惠''洛洛''麵麵''食M記,去昌運個間! 無位`閃左去超級城個間食!  食完之後周圍行下.. 洛洛勁白痴..講D野笑撚死人XD一路行就一路笑! 人地以為我地KAI既!=___________=''   洛洛走去問人地,,我間學校糸邊!?{傻左} 兩典先返學校,吹水話去左飲茶!  一返到去,,上英文!敏琪話上E4,上到去玩電腦!  本身諗住ON MSN,,旦糸比溫銘*揮富*玩到傻左-3- 返到課室,,宗衝佐敦打架* 刀幾好睇..  打左陣就比敏琪叫停左嚕! 醉尾數學``聽書>3< [開學以泥第一次聽書..一個好既開始..GOOD丫]  放學就同丫珍返粉嶺拉! 之後我就返屋企拉。 

 

   郭小姐`  我由頭到尾刀無有FD就吾理妳囉五該! 呢樣野好似話緊妳自己渦`妳自己諗下妳有思惠個時典對我先拉,,糸到嘈!  如果妳話妳自己無錯既我無野好講囉!  妳自己同徐可講過D咩自己之拉,,我五想畫公仔畫出腸* 徐可無挑撥離間囉,,五好屈拒!查清楚D先好講人!  同嘛五好思惠五理妳,,妳就走過泥博FD! 自己講過D咩就要做,,五好講一套做一套*

刊登時間︰2007-01-19 04:52 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]