| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`訓到二典幾搵呀雪拉! 原來拒刀無反學^\/^ 搞掂自己就咯街拉,,買完野食上左我屋企打牌! 打到六典幾就走嚕.. 同呀雪咯左球場坐! 八典幾同呀雪反屋企食飯=] 食完飯``B女*BB*徐民*上左我刀屋企打麻雀! 打到十二典半,,打完! 我又咯左去.. 上左金明苑一陣X])'' 兩典幾先反屋企。
用我器量`痛苦`去[寵妳]*!
|
| 刊登時間︰2007-01-23 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日`三典幾起身! 四典幾同呀雪咯街,,本身過碧湖行下既,,旦糸保如糸華明反尼打比我地! 所以糸返祥華拉=] 糸祥華尻左陣我想食四眼仔腸粉..所以同呀雪過左去買.. .. 保如就反左屋企'' 糸個邊尻左陣又糸,,跟住返祥華! 返到去行左陣街諗住返屋企個時比徐民CAP左上的士,,兒呀雪就比國良CAP上的士! [有我`徐民`呀雪`國良`呀洪] 去左上水雞嶺,,去到個到坐左陣拉 {嘉欣刀糸到},燒下野食甘! 十二典幾師父車我地反尼! 反到祥華糸呀伯櫈坐,,坐到三典幾就反屋企拉!
呵呵`` 今日同哥哥[呀石]傾左陣電話呀! ^\/^ 開心死了>3< |
| 刊登時間︰2007-01-22 09:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日`反學! 朝早六典幾就起身拉,,搞掂就出門口! 返到學校同徐可一齊.. ... 無耐拒去當值,我就同拒細妹傾計拉=] 排隊嚕,又糸到企.. 企左陣就上課室拉X])'' 上到課室坐左陣又洛番去上PE*[今堂我有帶衫,,呵] 糸禮堂跳繩'' 同郭小姐嘈* 小息_____糸課室傾計! 地理;;派卷[29分] 又五合格..食撚得屎! 生物X22222__________第一堂派卷,,無我份所以訓左教! 第二堂做工作紙=] LUNCH''同丫珍''何靜''思惠''洛洛''麵麵''食M記,去昌運個間! 無位`閃左去超級城個間食! 食完之後周圍行下.. 洛洛勁白痴..講D野笑撚死人XD一路行就一路笑! 人地以為我地KAI既!=___________='' 洛洛走去問人地,,我間學校糸邊!?{傻左} 兩典先返學校,吹水話去左飲茶! 一返到去,,上英文!敏琪話上E4,上到去玩電腦! 本身諗住ON MSN,,旦糸比溫銘*揮富*玩到傻左-3- 返到課室,,宗衝同佐敦打架* 刀幾好睇.. 打左陣就比敏琪叫停左嚕! 醉尾數學``聽書>3< [開學以泥第一次聽書..一個好既開始..GOOD丫] 放學就同丫珍返粉嶺拉! 之後我就返屋企拉。
郭小姐` 我由頭到尾刀無有FD就吾理妳囉五該! 呢樣野好似話緊妳自己渦`妳自己諗下妳有思惠個時典對我先拉,,糸到嘈! 如果妳話妳自己無錯既我無野好講囉! 妳自己同徐可講過D咩自己之拉,,我五想畫公仔畫出腸* 徐可無挑撥離間囉,,五好屈拒!查清楚D先好講人! 同嘛五好思惠五理妳,,妳就走過泥博FD! 自己講過D咩就要做,,五好講一套做一套* |
| 刊登時間︰2007-01-19 04:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 222 | » |