| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`十典幾起身! 搞掂左自己,玩左陣電腦就出門口la! 今日返學返一典半,,返到學校! 傾左陣計就上禮堂考試嚕=] 今日考中文! 識識地甘la.. ... 放三典,,同ah珍*洛洛*一齊行番太和.. 之後搭火車返粉嶺la'' 返到去,,保如*文文*ah雪*就上左我屋企打麻雀la,,打到六典半就走嚕拒地x])'' 等媽咪返泥,,洛左去食飯! 食完飯返屋企就訓教la。
唉* ah古入左去嚕!=________= 希望您快D出番泥la``
又多個入左去嚕.. .. 好吾想尼'' MIZ YOU**
|
| 刊登時間︰2007-01-09 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`訓到兩典幾就起左身la! 起身打比保如睇下拒去邊la,,拒無地方去!所以又打麻雀* 搞掂自己,,保如*文文*ah雪*就上泥la! 打麻雀.. .. 打到七典走la拒地,,我就糸屋企玩電腦la..等媽咪返! 媽咪返泥,,去左海皇食野! 食完野洛左球場搵ah雪*ah羅*嘉欣*琪琪* 無耐拒地走,,我同嘉欣糸樓下傾左陣計就返屋企la。 返到屋企睇完電腦,,十一典幾就訓教嚕=]
[希望小古古無事la!] |
| 刊登時間︰2007-01-08 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`朝早七典起身! 搞掂自己洛七仔等保如,,之後洛球場跑步! 見到國良*BB*ah希* 拒地打左陣籃球就走LA,,我同保如計續跑LA! 跑完去左海皇食野,,嘉欣洛左泥=] 食完野洛番球場,,我同保如打排球^\/^ 跟住上左二樓鋤DEE,,十二典幾返屋企! 返到屋企玩左陣電腦就訓教,,搞鬧鐘搞左兩典半! 禁熄左拒之後再訓過,訓到三典幾先起身,,之後沖涼洗頭個D LA! 跟住洛左球場搵保如*佩玉*文文* 打左陣波,,ah堂洛左泥就出去嚕! 出左MK__________周圍遊la,,遊完去左食飯! 食完飯諗住搭小巴走..典之搵泥搵去刀搵吾到有小巴! 所以我地搭地鐵去深水步,,再搭小巴走! [好白痴] 返到去上大排檔搵徐民拒地,,提早慶祝徐民生日* 上左到坐左陣,,上左金明苑打麻雀 {又麻雀la,,天天如是} 打到五典幾,,B女*光頭仔*拒地走! 我*佩玉*徐民*ah希*ah古*國良*洛左球場坐! 坐到七典幾就返屋企教la。 |
| 刊登時間︰2007-01-08 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 222 | » |