***/\/\/大喊貓﹏ 糖水店 = ]
**-{我要治療,,/\|靠眼淚排走心痛'''''/3\
Kcat520
暱稱: *,,{大貓CAT+′
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
I'm come back*v*
SOR..''
{好耐}*
陸會運..***
私之BLOG﹏**
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
2家姐...''*
魔貓牙哥...''*
小琦...''*
小霆霆....''*
牙潁....''*
牙弘牙哥...''*
牙泡(BO)..*
牙莊...''*
牙蝦家姐...''*
林仔叔叔....*
珊珊姐姐...''*
倫叔叔...''*
烏冬fish...''*
莉莉...''*
莊智...''*
詹詹...''*
嘉儀(YEE)...''*
蔣蔣...''*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

           

    

                       

2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天

    [SORRY]....''*
              

                             

今日係散學禮......''*

我遲到...= =''遲左成粒鐘先番到學校....''*****))

呵呵.....''=]

好多人攞獎呀.....>\/<

有D攞獎既人....我覺得冇天理囉....!!

扮晒野咁.....,,,//

咁都攞到喎....,,,*]]]]]

哇哈哈....''']]]]+]]]

我升到呀...

雖然係試升.....-_______-

但係好過要做完功課先俾升呀......''

一放學就俾牙糖拉走左......> <

佢叫我一齊''鴿''錢錢buy煙煙.....''

同牙糖到3:30到佢就番屋企LU...**

跟住我自己走左去13樓.....''

牙糖留番2霏俾我...'',,,,//

咁我呀係13樓煲埋佢囉...!!!!!!

過左陣...

奶咀上左黎陪我....''

仲buy左支水俾我TIM...**

[THX..''奶咀]

跟住我同奶咀玩老豆...''

[玩得過火個頭呢....!!!]

[SORRY...!!老豆...'']

然後我哋走個陣....

見到牙蔣..小琦..烏冬FISH..昌昌......

咁咪一齊走囉....!!!

[SORRY呀..牙蔣..發你''皮氣'']

我哋叫左牙進落黎玩......''

有條件架...,,//

就係幫佢做左試升個份ENG....''

嘻嘻....''

奶咀好好人呀...肯幫佢做....''

跟住撞到牙蔣媽咪....''

講講下..講到話上牙蔣屋企食飯飯.....''

係等開飯個陣.....................-______________________________-

[SORRY呀!!SORRY呀...'']

[我唔應該發老豆''皮氣''....]

[唔應該玩自閉...'']

係牙蔣屋企玩到11點先走......,,,**)))

 

[SORRY呀...咁多位]

[THX你哋呀....!!!]

        

                                                              

                                                  

                                         

                                        

             

      

           

                                         

                               

刊登時間︰2006-07-13 12:42 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

((  LOVE  YOU  FOREVER  *))